15 października 2016

Łazienka w dodatkach

Dodatki chyba zawsze są tą najprzyjemniejszą stroną urządzania wnętrz. Kładziesz na kanapie nową poduszkę, na stoliku świeże kwiaty w wazonie i nagle pokój zmienia się nie do poznania. Pomyślcie - tak niewiele! Nie trzeba zaraz malować ścian i zrywać podłóg, żeby coś zmienić.
Dziś, na tydzień przed przeprowadzką (tak tak, w końcu się przeprowadzamy, nawet jeśli nie uda się na czas zamontować piekarnika!) wzięłam na tapetę łazienkę, znowu. Tym razem jednak o dodatkach właśnie ;)

Tak jak w przypadku kuchni poszalałam na zakupach jeszcze przed przeprowadzką ;) Oto lwia część moich łazienkowych zdobyczy! Kolorystyka może szaro-czarno-depresyjna, ale cóż poradzę, mnie się podoba. Poza tym łazienkę znacznie ocieplają płytki imitujące drewno, zresztą zobaczcie sami jak wygląda.

Jak łatwo zauważyć, ograniczyłam się do dwóch sklepów - IKEA i Home&You. Odwiedziłabym i ze sto innych, ale wierzcie mi, że bieganie z wózkiem dziecięcym po centrach handlowych i przeciskanie się między alejkami oraz stanie w kolejkach do pokoju matki z dzieckiem to istny horror... A jednak pewnych rzeczy (jak np. ręczników) nie lubię kupować online...
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym na tych dodatkach poprzestała. Właściwie ja chyba nawet nie chciałabym nigdy stwierdzić, że jakieś wnętrze jest skończone! Zawsze będę chciała coś dodać, zmienić... Dużo cierpliwości będzie musiał mieć mój ukochany! No ale w końcu dobrze wiedział komu ślubuje, lojalnie go uprzedzałam i to z tysiąc razy ;) Przed wami zestawienie pt. "tego mi się chce":

Tutaj jak widać króluje H&M Home, do którego wybieram się od jakiegoś czasu i dotrzeć nie mogę... Ale jak już dotrę to z pewnością wzbogacę naszą łazienkę o kolejne akcesoria. Trzymajcie kciuki, żebym nie przesadziła, to zaledwie 4,5 m2! A może polecicie jakieś dodatki do mojej łazienki? Będę wdzięczna za każdą radę!

Ściskam,
Bebe

PS. A kolejny post będzie zapewne już z naszego nowego M!!! Powoli ogarnia mnie przerażenie i dzika radość na przemian!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

instagram