15 listopada 2016

Heksagonalne zauroczenie

Od dłuższego czasu choruję na heksagonalne zapalenie oczu... Gdy widzę sześciokąty, czy to na poduszkach czy w formie tacy albo stolika mój wzrok jakby spowalnia i nie chce się oderwać. Znacie to? Może ktoś ma pomysł jak to się leczy?
Wymyśliłam, że skoro tak uwielbiam ten kształt to absolutnie muszę go mieć w swoim mieszkaniu. Długo namawiałam męża na heksagonalne płytki w kuchni, używałam wszelkich możliwych argumentów, ale niestety nie uległ (ha, oko za oko, możesz zapomnieć o telewizorze kochany!)...
Musiałam mieć jakiś substytut. Pomyślałam, że skoro nie w kuchni to... gdziekolwiek indziej! I zaczęłam rozglądać się za sześciokątnymi panelami ściennymi. Oczywiście znalazłam, oczywiście są piękne i do nich wzdycham tylko trochę przerastają budżet przeciętnego polskiego gospodarstwa domowego.No chyba, że kupiłabym dwa, trzy, a to nie ma sensu.
Druga sprawa jest taka, że planowaliśmy ścianę pokrytą farbą tablicową, a idealnie nadawała się do tego wąska ścianka przy lodówce. Połączyłam więc jedno z drugim: zamówiłam wycięcie heksagonów ze sklejki, pomalowałam je farbą tablicową i voilà! Najprostsze DIY na świecie, a jaki efekt! Cena też możliwa, a satysfakcja gratis ;)

Tutaj mały tablicowy prezent dla moich siostrzeńców (literki wykonane przy pomocy szablonu i farby kredowej):


A tak sklejkowe heksagony zdobią ściankę w naszym nowym mieszkanku:


I jak wrażenia?

To stety/niestety dopiero początek tego nadzwyczajnego kształtu w moim otoczeniu. Szczerze to obawiam się nawet heksagonalnego przesytu... ale jakoś nie umiem się powstrzymać..!

Ściskam jesiennie,
Bebe

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Tablicówki chyba nigdy dość! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda- nigdy dość :) Pewnie niedługo wyląduje też na jakimś niższym poziomie, dla mojej córeczki... Dzięki za odwiedziny i komentarz!

      Usuń
  2. Post idealnie wpasował się w moj aktualny stan. Poszukuje hexagonów na ścianę, ale ceny mnie powalają. Gdzie zamówiłas wycięcie plastrów? Czy to sklejka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sklejka :) Wyszukałam na allegro aukcję, w której napisano "wytniemy dla Państwa każdy kształt"... no i wycięli :)

      Usuń
  3. Heksagonalne detale w mieszkaniu bardzo mi się podobają. Zakupiłem niedawno mieszkanie w Krakowie dzięki - oferty mieszkan krakow. Mieszkanie jest nowoczesne i wykończone idealnie pod moje preferencje. Brakowało mi tylko kilku detali. Jednym z nich były wlaśnie heksagonalne ozdoby na ścianie. Wykonam je własnoręcznie z pomocą tego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm personally a big fan of ryczka blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service

    OdpowiedzUsuń

instagram